FAQ

KWESTIE FORMALNE

Kto może korzystać ze wsparcia technicznego?

Niniejszy portal jest dedykowany dla klientów firmy SerwiTECH oraz klientów Partnerów firmy SerwiTECH.

Firmy które dokonały wdrożenia urządzenia Stormshield samodzielnie lub z pomocą innych firm wdrożeniowych a chciałyby skorzystać z pomocy technicznej SerwiTECH prosimy o kontakt z naszym biurem.


Czy korzystanie ze wsparcia na tej stronie jest płatne?

Nie, bezpłatne wsparcie techniczne jest udostępnione bezpłatnie dla wszystkich klientów przez 90 dni od zakończenia naszego wdrożenia.


Czy ten Portal jest jedyną formą komunikacji po wdrożeniu?

Nie, w przeciągu 30 dni od zakończenia wdrożenia dostępne jest równocześnie wsparcie telefoniczne (o ile takie wsparcie zostanie ustalone na etapie zamawiania wdrożenia) i poprzez narzędzia do pomocy zdalnej (preferowany TeamViewer).


Ile czasu będę czekał na odpowiedź?

Staramy się odpowiadać niezwłocznie. Z reguły odpowiedź na zgłoszenie udzielana jest w przeciągu 1-2 godzin. Nie mniej jednak rezerwujemy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi w czasie do 48 godzin od zarejestrowania zgłoszenia w systemie. Odpowiedzi na zgłoszenia udzielane są od poniedziałku do piątku (dni powszednie) w godzinach 9-17.


Czego nie obejmuje pomoc po wdrożeniu?

Pomoc techniczna realizowana m.in. za pośrednictwem tego Portalu realizuje zobowiązania gwarancyjne względem klienta. Nie obejmuje zatem wdrażania nowych funkcjonalności ani też nie obejmuje ich wsparciem w sytuacji gdy klient wdroży je z samodzielnie.
W szczególności Serwis nie służy składania wniosków w sprawie bieżącego administrowania urządzeniem  STORMSHIELD ani też prowadzenia działań edukacyjnych w zakresie problematyki sieci informatycznych.

Warunki gwarancji

KWESTIE TECHNICZNE

Jak mogę zmienić hasło?

Zmiany hasła możesz dokonać jedynie poprzez wygenerowanie nowego. W tym celu kliknij link Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz opcję Nie pamiętasz hasła? i podaj swoją nazwę użytkownika.

Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i odczytaj maila z serwisu. Znajdziesz tam link za pomoca którego będzie możliwe wygenerowanie nowego hasła.


Nie mogę się zalogować do serwisu, co może być przyczyną?

Konto w serwisie jest aktywne przez 90 dni od dnia zakończenia wdrożenia urządzenia. Po upływie tego czasu konto jest wyłączane i nie można dokonać logowania. W takim przypadku użytkownik otrzymuje komunikat o zablokowaniu konta. Komunikat pojawiający się po kliknięciu przycisku Zaloguj się: Błąd: To konto użytkownika jest wyłączone.


Czy mogę dodawać załączniki do zgłoszeń?

Tak, można dodawać załączniki. Dozwolone formaty plików to: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx

Pamiętaj, że pojedynczy plik załącznika nie może przekraczać 2MB.


Przy logowaniu otrzymuję komunikat o zablokowaniu konta, co się dzieje?

Prawdopodobnie, Twoje konto zostało automatycznie zablokowane w wyniku przekroczenia liczby dozwolonych błędnych logowań. Możesz odblokować konto poprzez mechanizm odzyskiwania hasła.

Zmiany hasła możesz dokonać jedynie poprzez wygenerowanie nowego. W tym celu kliknij link Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz opcję Nie pamiętasz hasła? i podaj swoją nazwę użytkownika.

Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i odczytaj maila z serwisu. Znajdziesz tam link za pomoca którego będzie możliwe wygenerowanie nowego hasła.


Czy można wysyłać zgłoszenia mailem?

Nie, nie ma takiej możliwości w przypadku wsparcia powrożeniowego.

Aby dodać zgłoszenie, należy zalogować się w portalu http://pomoc.stormshield.edu.pl i wprowadzić zgłoszenie. Powiadomienie o odpowiedzi na zgłoszenie zostanie wysłane mailem, odczytu treści można dokonać tylko z poziomu konta na portalu.